Un nou començament per la Trobada d’Acordionistes d’Arsèguel

La Trobada d’Acordionistes del Pirineu, que el músic i investigador Artur Blasco va fundar l’any 1976, celebra la seva 51a edició amb Cati Plana com a nova directora artística. Aquesta edició, que tindrà lloc del 24 al 27 de juliol, inclourà uns deu concerts que se celebraran a diversos municipis de la comarca, com ara Arsèguel, la Seu d’Urgell i Castellbò.

La nova directora, Cati Plana, ha expressat la seva il·lusió per assumir aquest nou repte i assegura que el seu objectiu és mantenir l’herència cultural de les cinc dècades anteriors. Artur Blasco continuarà involucrat en l’associació, elogiant Plana com una figura clau en el camp de l’acordió diatònic a Catalunya.

A més, la presidenta comarcal, Josefina Lladós, i la tinent d’alcalde de Promoció Econòmica de la Seu, Gemma Tó, han destacat la importància de la Trobada no només com a esdeveniment cultural, sinó també com un element essencial de la història i la identitat del territori. Els concerts de la Trobada seran una oportunitat per gaudir de la música d’artistes reconeguts internacionalment, així com de músics emergents de Catalunya.


- Et Recomanem -